אסנת בוקופצר
                                     מטפלת ומנחה מוסמכת
                                     בדמיון מודרך, NLP, גשטלט
                                     טיפול בטראומה ותרפיית קו הזמן

054-4515075

  טיפול ב - NLP למי ולמה

 
הטיפול ב-NLP ודמיון מודרך מתאים לכל מי שמבקש לעשות שינוי בחייו במגוון רחב של נושאים.
 
הטיפול מאפשר העצמה ושיפור באיכות החיים. שינוי בתחומים נקודתיים, אישיים או מקצועיים, הגשמה עצמית, שיפור הדימוי העצמי, שחרור מחרדות, פוביות, אובססיות, תלות, התמכרות, דפוסים, התנהגויות ואמונות מגבילות.
כמו גם, מאפשר הטיפול ב- NLP ודמיון מודרך, שחרור מתקיעות בכל התחומים, שיפור התקשורת האישית והבינאישית, מציאת ושיפור זוגיות, העצמה אישית, בעיות בריאות (מיגרנות, אלרגיות, מחלות קשות), שחרור מטראומות בכל התחומים והגשמת יעדים ומטרות.   
 
הטיפול ב-NLP ודמיון מודרך מחבר את המטופל לעוצמות ולמשאבים שלו.
במהלך הטיפול ב-NLP ודמיון מודרך, מוותרים על שאלות הלמה, אותן שאלות הגורמות לנו להישאר תקועים בבעיה, ופונים, (לאחר התבוננות כיצד אנחנו בעצם משמרים או חוזרים שוב ושוב על אותן התנהגויות, בעיות, פחדים וכד'), ומחברים אותנו אל המשאבים והעוצמות הייחודים לכל אחד ואחת, הקיימים בנו, ברוב המקרים מבלי שאנחנו אפילו מודעים אליהם. 
 
ההנחיה והטיפול ב- NLP ודמיון מודרך, מתמקד בפתרונות, בשילוב אותם משאבים וכוחות הקיימים באדם בתחומים שונים בחייו, כאשר מעבירים את אותם כוחות ומשאבים לתחום הבעיה, ששם נדמה היה שאינם קיימים, ולכן לא הייתה נגישות אליהם.  

הטיפול ב-NLP ודמיון מודרך, עובד גם כאשר נדמה שאין לכם מושג כיצד או איך תהיו מסוגלים להשיג, להצליח, לעשות, לשנות. או כשאתם משוכנעים שאין בכם כוחות, משאבים או יכולת בתחומים אותם אתה מנסה להגשים, להשיג.
שתאפשרו לעצמכם להגיע, להיפגש, לחוות את הטיפול ב-NLP ודמיון מודרך, תופתעו לגלות, ברוב המקרים אפילו במפגש הראשון, שיש בכם בעוצמה גדולה, בדיוק את אותם משאבים, יכולות וכוחות שנדמה היה לך שאתם אפילו לא מצליחים לראות, על אחת כמה וכמה לגעת בהם.
וכבר במפגש הראשון תופתעו לגלות שהם בכם, תחוו את החוויה המפתיעה של התנסות בכוחות בזמן שבו חשבתם שאתם אמורים לשחזר ולחוות פעם נוספת את הבעיה.
ואיזו הפתעה... לפתע אין בעצם שום בעיה.
 

כיצד נעשה הטיפול ב NLP-?

בחלק הראשון של הטיפול ב-NLP נבדוק כיצד אתם רוצים לקדם את המטרה שבשלה הגעתם ומה זה מאפשר לכם שבגינה אתם משמרים אותה.
לאחר מכן חווים את השינוי. אתם שאחרי השינוי: מראות, קולות, תחושות, התנהגות.
כל אלה משמעותיים כדי לאפשר לכם בהמשך עדות להצלחה, לשינוי – או בקיצור כל מה שיקרה שיוכיח מעל לכל ספק שיש שינוי.

מכאן עוברים דרך הטיפול בNLP- ודמיון מודרך לעבודה עצמה, הנעשית חלקה תוך כדי שיחה, וחלקה תוך שימוש בטכניקות ייחודיות המטפלות בבעיה ב"כאן ועכשיו", בשילוב טכניקות עוצמתיות ומרגשות  המאפשרות ריפוי פצעי ילדות, שחרור מהעבר, ומעבר לצמיחה, התפתחות, שינוי והגשמה מתוכם.

כאשר משתמשים בטכניקות הטיפול ב-NLP ודמיון מודרך כדי לסלק רגשות שליליים מהעבר, נעשה זאת תוך ניתוק מהרגש השלילי והתחברות אל העוצמות האישיות, נאפשר התבוננות על הדברים מנקודות מבט שונות, תוך למידה וצמיחה אל עבר החיובי בשילוב חיבור הכוחות, העוצמות והמשאבים של כל אחד ואחת.

 טכניקות הטיפול ב-NLP ודמיון מודרך מפורסמות בין היתר בזכות היכולת שלהם להפטר מפוביות, טראומות ושינוי הרגלים, מחשבות, התנהגויות ותגובות אוטומטיות המפריעות לנו בהשגת מטרות ובעיקר לאפשר לעצמנו את היכולת לשהות במרכז שלנו בשקט ושלווה.
 

האם גם הספקנים שבכם יתחברו לטיפול ב- NLP?
 
לאחר מחקרים רבים שנעשו בהקשר לתוצאות הטיפול בטכניקות ה- NLP ודמיון מודרך,
הוכח שאחוזי ההצלחה הנם גבוהים.
בנוסף, הוכח באותם מחקרים, שהתוצאות משמעותיות באותם אחוזים, הן אצל ספקנים והן אצל מאמינים.
כך שאין זה משנה את תוצאות הטיפול.
יש תוצאות.
 

כמה זמן לוקח הטיפול ב-NLP?
 
הטיפול ב- NLP ודמיון מודרך, ידוע כשיטת טיפול קצרת מועד, שתוצאותיה ארוכות טווח.
ישנם אנשים שיעשו את השינוי הרצוי תוך זמן קצר ביותר, ישנם אנשים שייקח להם מספר חודשים לעשות את השינוי הרצוי בחייהם בעזרת הטיפול ב- NLP ודמיון מודרך.

ממוצע הטיפול יכול לנוע בין 6 מפגשים ל-20, מה שמבטיח שהשינוי יתרחש גם ללא צורך בטיפול רב שנים.
לסיכום חשוב לציין, שהטיפול ב- NLP ודמיון מודרך מגיע לשורש ולא רק לסימפטומים, לכן מאפשר תוצאות וכלים משמעותיים לכל מהלך חיינו.
    • אסנת בוקופצר 
      מטפלת ומנחה מוסמכת, מאסטר בדמיון מודרך, 
      NLP, גשטלט, טיפול בטראומה ותרפיית קו הזמן.

      bukofzer@015.net.il
    • 054-4515075
       
לייבסיטי - בניית אתרים